| Antradienis |
| 09:00 - 10:30 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(PASKAITA)
Tomas Lazdauskas, Doc., Dr.
|
209 (55) (FSF) |
| 09:00 - 10:30 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(PASKAITA)
Tomas Lazdauskas, Doc., Dr.
|
209 (55) (FSF) |
| 11:00 - 12:30 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(PASKAITA)
Albina Saikauskienė, Lekt.
|
207 (60) (FSF) |
| 11:00 - 12:30 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(PASKAITA)
Albina Saikauskienė, Lekt.
|
207 (60) (FSF) |
| 11:00 - 12:30 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(seminaras)
Albina Saikauskienė, Lekt.
|
207 (60) (FSF) |
| 11:00 - 12:30 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(seminaras)
Albina Saikauskienė, Lekt.
|
207 (60) (FSF) |
| 12:40 - 14:10 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(PASKAITA)
Tomas Lazdauskas, Doc., Dr.
|
207 (60) (FSF) |
| 12:40 - 14:10 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(PASKAITA)
Tomas Lazdauskas, Doc., Dr.
|
207 (60) (FSF) |
| 12:40 - 14:10 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(seminaras)
Albina Saikauskienė, Lekt.
|
207 (60) (FSF) |
| 12:40 - 14:10 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(seminaras)
Albina Saikauskienė, Lekt.
|
207 (60) (FSF) |
| 12:40 - 14:10 |
Psichologiniai ankstyvojo ugdymo aspektai 3: kūrybiškumo ugdymas
(seminaras)
Albina Saikauskienė, Lekt.
|
207 (60) (FSF) |
| 15:00 - 16:30 |
Grupių valdymas ir strategijos
(PD, paskaita)
Gitana Naudužienė, Asist., Dr.
|
Vyksta nuotoliniu būdu |
| 15:00 - 16:30 |
Grupių valdymas ir strategijos
(PD, paskaita)
Gitana Naudužienė, Asist., Dr.
|
Vyksta nuotoliniu būdu |
| 17:00 - 18:30 |
Grupių valdymas ir strategijos
(PD, paskaita)
Gitana Naudužienė, Asist., Dr.
|
Vyksta nuotoliniu būdu |
| 17:00 - 18:30 |
Grupių valdymas ir strategijos
(PD, paskaita)
Gitana Naudužienė, Asist., Dr.
|
Vyksta nuotoliniu būdu |